Blackberry €100?

Zijn er ergens blackberry's (bold of curve) voor €100,- te vinden? Wel nieuw enzo. maar dan goedkoper?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Nee die bestaan niet. En anders moet je op marktplaats kijken. Daar zijn soms ook nieuwe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja die hebt je te koop op marktplaats, maar pas wel op want op marktplaats worden mensen heel veel opgelicht met blackberry`s

dus zou je er 1 kopen op marktplaats,zou ik de blackberry altijd zelf komen halen bij de klant het niet oplaten sturen , want dan heb je veel kans dat je nooit iets krijgt

veel; succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
uit de winkel niet. marktplaats is (bijna) altijd 2ehands, en als er een nieuwe te koop is lijkt me dat niet voor €100
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, voor 100 euro zijn ze nieuw niet te krijgen en als het wel zo is.. dan is het te mooi om waar te zijn.

Als dat wel zo zou zijn, zou niemand ze meer voor de originele prijs kopen.