Kan je foto's via bluetooth van je iPod naar mobiel verplaatsen?

Ik ben op zoek naar een manier om foto's via bluetooth van mn iPod naar mn mobiel te sturen. Is daar een app voor?
Ik heb Gejailbreakt dus een tweak/app via Cydia kan ook.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja via celeste, dit is wel een betaalde cydia app
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Moeizaam, Bluetooth op de iPod werkt niet echt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan welke ipod, ik heb een touch en kan alleen muziek luisteren via bluetooth
12 jaar geleden
Bloodhunt36
12 jaar geleden
Lees weer de helft, geloof niet dat er een app voor is.
Het volgende antwoord is gegeven op dezelfde vraag die eerder gesteld is en als beste antwoord gekozen. Wat aangeeft dat het dan schijnbaar zal werken. Hoop dat jij er ook iets aan hebt.

Citaat:
"Als je een iPod touch 3G of hoger hebt kan je via een app foto’s versturen. Ik dacht dat deze app foto swap hete of zoiets".