Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik bestanden van mijn telefoongeheugen (op mijn galaxy ace) overzetten naar mijn micro-sd kaart ?

Ik heb een samsung galaxy ace, en hij functioneert prima..
Het enige probleem dat ik ermee heb is dat mijn interne geheugen zeer klein is, ik wil nu enkele apps en andere dingen omzetten naar het geheugenkaartje dat hierin zit.

Ik wil graag weten of dit mogelijk is, en hoe ik dit het makkelijkst kan doen.

Hartstikke bedankt !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat doet U het snelste met App 2 SD Free (Android) Makkelijker kan niet !

http://www.appbrain.com/app/app-2-sd-free-(move-app-to-sd)/com.a0soft.gphone.app2sd

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Alles selecteren of alles markeren en dan verplaatsen naar...
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kom ik dan in de map waar alles staat, ik kan namelijk alleen in de map van de sd-downloads komen
Bloodhunt36
12 jaar geleden
als je alles van je telefoon naar het kaartje wilt doen,dan ga je naar de map waar alles staat,markeer je wat je wilt overzetten,dan opties,verplaatsen naar,en dan als het goed is zie je je sd kaart erbij staan,maar wat voor mappen heb je op je sd kaart staan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op mijn sd kaart heb ik verschillende mappen staan. als ik naar 'mijn bestanden' ga, dan kom ik gelijk in mijn sd-map met alle dingen die daarop staan erin
Bloodhunt36
12 jaar geleden
volgens mij,kan je je apps niet verplaatsen,dat word meestal gevraagd als je ze installeert waar je em dan opslaat,en wat zijn die andere dingen die je wilt verplaatsen?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding