face time is een manier om videogesprekken met een ander te voeren. Dat kan ook op de Ipod touch met videocamera.

Jouw camera neemt jouw gezicht op en de camera van de ander (die moet ook facetime hebben) neemt zijn gezicht op.

Hoe dat werkt wordt op de site uitgelegd. Klik op de bron Video voor een video over facetime. Dan is het meer duidelijk hoe het werkt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Apple geeft de volgende informatie:

(...) Het enige wat je hoeft te doen, is de naam in de FaceTime-app opzoeken en erop tikken. Hij/zij ontvangt een uitnodiging op haar iPod touch- of iPhone 4-display voor een videogesprek met jou, en als hij/zij die aanneemt, begint de FaceTime-pret. Het werkt allemaal vlekkeloos, zowel in de staande als in de liggende weergave. (...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Facetime werkt alleen met een wifi verbindig en niet met 3g. Voordat je kan bellen moet de andere persoon facetime aangevinkt hebben en ook beschikken over wifi.
Heel irritant allemaal. İk raad tango of viber aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met FaceTime kun je via Wi-Fi gratis videobellen naar andere Apple producten die dit ondersteunen zoals bijvoorbeeld een iMac, MacBook (Pro / Air), iPod (4e generatie) & iPhone 4.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je moet degene die je belt dan wel als contactpersoon hebben.