Wat is over het algemeen betere en goedkopere smartphone een Samsung of een HTC?

Wat is over het algemeen betere en goedkopere smartphone een Samsung of een HTC? Wil een nieuwe telfoon kopen. Maar wat is een betere en goedkopere smartphone. Heb nu Een samsung maar het maakt niet wat het nu wordt of een HTC of een Samsung. Of anders andere telefoons

Toegevoegd na 5 minuten:
Tussen deze telfoons zit ik te twijfelen: samsung galaxy S, Samsung galaxy Ace, HTC desire, HTC wildfire en HTC desire S

Toegevoegd na 1 uur:
En wat zijn de voor en nadelen van de telefoons?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Zie de bron voor de vergelijking, de wildfire s staat er niet in, omdat je niet meer dan 4 phones kan vergelijken.
Zelf zou ik voor de desire s gaan, omdat die redelijk nieuw is(galaxy s en desire al bijna 1 jaar uit), want samsung, htc en nog een paar andere fabrikanten, hebben overlegd met google dat ze de telefoons minimaal 1.5 jaar updaten mits de hardware het toelaat. en
omdat de galaxy gio en de wildfire s gewoon mindere specificaties hebben, zou ik voor de desire s gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hier kan ik wat mee met dit andwoord

Andere antwoorden (3)

tja.... ik heb de Galaxy S, en die is perfect!! maar daarvan is het nadeel dat je geen flitser hebt op je camera, en de Galaxy Ace wel... maar ik heb geen ervaring met htc, suc6 verder!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou samsung galaxy s halen, perfecte smartphone, zelf heb ik een iphone, maar die samsung is de beste, je kan alle apps gratis krijgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En hoe duur is telefoon? Dat vind ik namelijk wel belangrijk
Ik zou de Desire S nemen. HTC is door zijn Sense laag over Android heen net iets fijner. Als je toch voor Samsung gaat zou ik de Galaxy S Plus nemen ( niet te verwarren met de Galaxy S II).