Gewoon een simpele nokia. Maar als je ook moeite hebt met kleine knopjes, zijn er ook speciale telefoons voor ouderen met grotere knoppen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb nu een Nokia 3310 maar de batterij is zwak, zoiets dus?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja zo een bedoel ik

Andere antwoorden (4)

Emporia is er één speciaal voor senioren:
De Emporia LifePlus heeft grote toetsen, een eenvoudig afleesbaar scherm en een zeer eenvoudig menu met slechts vijf opties. De grote tekens zijn goed zichtbaar in het scherm, dat oranje verlicht is. Daarnaast heeft dit toestel speciale luidsprekers. Zo kunnen ook mensen met een gehoorapparaat de telefoon gebruiken. Uniek aan de EmporiaLIFEplus is de speciale alarmknop. In geval van nood kan de gebruiker hiermee met één druk op de knop gemakkelijk hulp inroepen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als die nu ook nog te leveren zou zijn....
fremar
12 jaar geleden
Zie dat hij in Nederland toch ook beschikbaar is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, die Bolle van Com schijnt hem wel te hebben.
een nokia met niet teveel poespas. gewoon een toestel waar je mee kan bellen en smsen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Johns Phone, lekker simpel en met grote duidelijke knoppen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ik zag paar weken geleden op tell sell of tommy teleshopping ofzoiets
Op tv een mobiel met grote knoppen die alleen kan bellen en smsen. Op
De achterkant van dat mobieltje zit een soort sos-knop. Die als
Je erop drukt een hard alarm geeft en automatisch 112 belt.
Dus als je wordt overvallen of bedreigt ofzo. Voelen de bedreigers
Zich snel genoodzaakt er als een haas vandoor te gaan. Ideaal ook voor
Een eerste mobieltje voor kinderen. Zonder alle poespas. :p