Ik heb een gejailbreakte iPod 4g maar kan ik nu wel muziek erop zetten via iTunes?

Ik heb mijn iTunes niet geüpdate moet dat wel of niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij heb je alleen een muziekconverter van mp3 naar itunes dinges nodig en kan je dan gewoon alle muziek erop zetten die je wilt

Antwoorden (2)

Jahoor! Zoalang je je IPod maar niet update, want dan gaat namelijk he jailbreak eraf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf een gejailbreakte ipod 3g, en ik heb gewoon in Itunes 'automatisch ipod updaten' uitgeschakeld. Dan update iTunes niet automatisch je iPod, zodat hij gejailbreakt blijft. Verder kun je er nog gewoon muziek op blijven zetten en andere handelingen mee verrichten zoals je altijd deed. Zorg gewoon dat hij niet automatisch update.

Toegevoegd na 44 minuten:
Itunes --> Bewerken --> Voorkeuren --> Apparaten --> aanvinken 'Automatische synchronisatie van ipods, iphones en ipads voorkomen.