iphone wifi uit na op slot zetten?

ik heb gewoon wifi met mijn iphone 3g alleen na minder dan een minuut op het lock-screen te zetten gaat mijn wifi automatisch uit. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat wifi aan blijft als je je iphone op slot zet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (3)

Download de app Insomnia dan blijft wifi aan als je Iphone of Ipod op slot staat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die gebruik ik ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je daar geen jailbreak voor nodig? Wat moet je intypen in de app store om de app te vinden? Ik vond alleen een of andere albanese app?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh ja ik heb mijn Ipod gejailbreaked. Maar dat kan jij ook heel makkelijk doen hoor! Gebruik maar GreenPosi0n. Die werkt echt heel goed!
Dit probleem heb ik ook met mijn iPhone 4. Dit is een bekend probleem. Welke firmware gebruik je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is puur om 1 ding.. stroom besparen.
je telefoon is gewoon verbonden via GSM/3G dus zal gewoon mail binen halen enzo. tot je hem gaat gebruiken, dan verbind ie met WIFI

Als jij op pad gaat, en je WIFI steeds aan hebt staan, zal wifi continue zoeken naar access points. dus kost veel stroom van je batterij. hij zal dan dus over het telefoon netwerk zijn dingen doen (mail binnenhalen, push berichten) maar is ook bezig met wifi verbinding zoeken.

Als je thuis bent,je telefoon gebruikt en verbonden bent met wifi, zal er niks gebeuren over 3G, de telefoon is alleen standby voor inkomende gesprekken, meer niet. dit weer om stroom te besparen..

Ik zie geen reden om WIFI aan te zetten als je telefoon gelocked is... tenzij je een laadpunt hebt op elke hoek van de straat.