iphone wifi uit na op slot zetten?

ik heb gewoon wifi met mijn iphone 3g alleen na minder dan een minuut op het lock-screen te zetten gaat mijn wifi automatisch uit. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat wifi aan blijft als je je iphone op slot zet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Download de app Insomnia dan blijft wifi aan als je Iphone of Ipod op slot staat

Dit probleem heb ik ook met mijn iPhone 4. Dit is een bekend probleem. Welke firmware gebruik je?

Dit is puur om 1 ding.. stroom besparen. je telefoon is gewoon verbonden via GSM/3G dus zal gewoon mail binen halen enzo. tot je hem gaat gebruiken, dan verbind ie met WIFI Als jij op pad gaat, en je WIFI steeds aan hebt staan, zal wifi continue zoeken naar access points. dus kost veel stroom van je batterij. hij zal dan dus over het telefoon netwerk zijn dingen doen (mail binnenhalen, push berichten) maar is ook bezig met wifi verbinding zoeken. Als je thuis bent,je telefoon gebruikt en verbonden bent met wifi, zal er niks gebeuren over 3G, de telefoon is alleen standby voor inkomende gesprekken, meer niet. dit weer om stroom te besparen.. Ik zie geen reden om WIFI aan te zetten als je telefoon gelocked is... tenzij je een laadpunt hebt op elke hoek van de straat.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100