Het betekent dat de app geschikt is voor alle types I: iPhone, iPod touch, en iPad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dan kan de app ook op de ipad wordt gebruikt. Staat dit plusje er niet dan heb je er niks aan om de app te downloaden met de ipad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Kun je gewoon downloaden en gebruiken, maar de resolutie is slechter.
Het plusje betekent dat er na aanschaf (ook bij gratis apps) nog dingen kunnen worden gekocht ín de app. Als je in een racegame bijvoorbeeld extra wagens kunt kopen, dan heet dat een in-app-purchase, en daar staat die plus voor. Heeft niets te maken met de iPad ondersteuning, daarom staat het plusje ook bij de prijs!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, niet waar. Het is puur dat die app zowel een iPhone/iPod Touch als een iPad ondersteunt. In-app purchase opties staan bij de pagina van de app zelf vermeldt. Ik heb overigens zowel iPad als iPhone.