Kun je Donald Duck op Ipod lezen

Kun je op de Ipod een Donald Duck lezen

Dat je bijvoorbeeld een Donald Duck hebt gedownload
en dan het bestand verandert dat die op ipod kan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kan naar donaldduck.nl en daar kan je kleine strips lezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je Donald Duck als .cbr files kan krijgen, dan kan het.

Je kan strips in .cbr formaat vinden op internet, en dan lezen met de comiczeal-app.
Die app kost geloof ik wel 2,39, maar het werkt heel goed, hij heeft heel goed door welke strips bij elkaar horen, en maakt er een serie van.
Je kan vervolgens inzoomen op de strip, en dan swipen om de rest van de pagina te lezen. Als je dan naar de volgende pagina gaat, dan zoomt ie precies weer even ver in en gaat naar de linkerbovenkant van de pagina.

Ik heb al veel strips gelezen op mijn Ipod en het gaat beter dan je zou denken. Ik heb alleen geen ervaring met Donald Duck, maar ik hoop dat dit toch helpt.

Mocht je deze app downloaden, je kan de .cbr files er via I-tunes opzetten.