Ik heb vandaag een gejailbreakte iphone 1 gekregen van iemand en wil deze graag upgraden is dat mogelijk?

Ik heb al op internet gekeken maar het werd er niet helderder op, kan iemand mij misschien helpen?
(versie 1.1.3)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is wel mogelijk, de laatste versie voor de 2g is 3.1.3. Je moet na het updaten de telefoon opnieuw jailbreaken en simlockvrij maken. Mocht je hier niet uit komen dan kan je het beste naar een lokale unlocker gaan