Waarom heb ik toch zo'n slecht bereik?

Al vanaf de eerste dag dat ik m'n HTC Desire heb, is het ontzettend slecht gesteld met het bereik ervan. Als ik kijk bij de status van de accu, kun je zien hoeveel procent van de dag je geen netwerk hebt gehad en dit is met regelmaat boven de 50%. Heeft al Telfort in gezeten en nu Vodafone. Wanneer ik de kaarten in willekeurige andere telefoons zet, is er niets aan de hand. HTC geeft de providers de schuld. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als ik het goed heb begrepen is er een firmware upgrade welke via FOTA uitgevoerd wordt. Hopelijk lost dát Uw mindere of slechte bereik.

Op deze website ( er bestaat tevens een Nederlandse) kunt U hier wat meer over lezen. TIP:Zet deze website onder favorieten/bookmarks

http://www.htc.com/nl/support.aspx

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 3 minuten:
U kunt er trouwens ook een uitgebreide(re) PDF downloaden ,welke stukken duidelijk is dat het piepkleine boekje,welke bij een nieuw toestel wordt geleverd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Antenne niet goed?