Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom heb ik toch zo'n slecht bereik?

Al vanaf de eerste dag dat ik m'n HTC Desire heb, is het ontzettend slecht gesteld met het bereik ervan. Als ik kijk bij de status van de accu, kun je zien hoeveel procent van de dag je geen netwerk hebt gehad en dit is met regelmaat boven de 50%. Heeft al Telfort in gezeten en nu Vodafone. Wanneer ik de kaarten in willekeurige andere telefoons zet, is er niets aan de hand. HTC geeft de providers de schuld. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
685

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als ik het goed heb begrepen is er een firmware upgrade welke via FOTA uitgevoerd wordt. Hopelijk lost dát Uw mindere of slechte bereik.

Op deze website ( er bestaat tevens een Nederlandse) kunt U hier wat meer over lezen. TIP:Zet deze website onder favorieten/bookmarks

http://www.htc.com/nl/support.aspx

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 3 minuten:
U kunt er trouwens ook een uitgebreide(re) PDF downloaden ,welke stukken duidelijk is dat het piepkleine boekje,welke bij een nieuw toestel wordt geleverd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Antenne niet goed?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding