Hebbik een hoesje nodig voor mijn toekomstige Samsung Galaxy SII?

Als jullie ervaringen hebben graag plaatsen;)?

Alvast bedankt, henkie123123

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Niet echt nodig maar wel handig om krassen etc te voorkomen ;) maar ik raad het je wel aan als je het in je zak houd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Samsung Galaxy S2 heeft dan wel Gorilla glass dat goed bestemt is tegen krassen, maar als de telefoon in je broekzak zit heb je toch altijd nog wel kans op krasjes.
En ook voor de achterkant is het handig, vooral voor de camera lens die kan aardig snel krassen krijgen dus een hoesje is er zeker wel handig voor.

Een aardig dure telefoon is het dus dan lijkt het me al helemaal handig om een beschermhoesje ervoor te gebruiken.

Een screenprotector raad ik je ook aan, ivm krassen en vette vingers. De screenprotector is makkelijk te vervangen na een tijdje voor een klein bedrag, een beschadigd beeldscherm minder makkelijk en een heel stuk duurder als het dan nog wel te vervangen is tenminste.

PS: Dit word ook mijn toekomstige smartphone, mag ik vragen waar jij hem gaat kopen of al heb besteld? En wat voor abonnement erbij of als los toestel voor hoeveel geld?