Welke mobiel moet ik kiezen?

Hallo,
Ik zit te twijfelen welke mobiel ik moet kopen:
Samsung galaxy mini
Samsung galaxy Europa
Samsung galaxy Apollo

Welke is het beste? En waar zit het beste touchscreen op? Hebben ze allemaal wifi?
Hebben jullie er zelf ervaring mee?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De Galaxy mini is de enige van de drie met een touchscreen waarop multitouch zit (dus je meerdere vingers kunt gebruiken om bepaalde acties te doen)

De mini heeft tevens de nieuwste Android (2.2 Froyo) en de anderen werken nog op 2.1. Dit betekend ook dat de Mini "Swype" heeft. Een ideale app waarmee je zonder je vinger van het scherm af te halen kunt typen.

Alledrie de telefoons hebben Wifi.

Als ik jou was zou ik voor de Mini gaan.