ik wil mijn ipod jailbreaken. nu heb ik gehoord dat je betaalde apps gratis kan downloaden in de app store. klopt dit??

klopt dit? en zo ja hoe doe ik dat dan? en geld dit voor alle apps of maar voor een paar? em als ik er nog meer van moet weten? alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit klopt, de makkelijkste manier om je iPod te jailbreaken is naar www.jailbreakme.com te gaan. Hier kan je cydia downloaden, net alsof het een app uit de AppStore is. Als je Cydia hebt, moet je zoeken naar 'Installous 4', dit is het programma waarmee je gratis apps kan downloaden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is hij dan gelijkt gejailbreakt? en staat hij gelijk op mijn ipod? of moet het via de pc?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt de computer niet nodig. Een iPod/iPhone/iPad is gejailbreakt zodra cydia erop staat. Ga gerust op de site kijken die ik net gaf, met alleen kijken download je nog niets! ;). Zodra je Cydia hebt gedownload moet je nog een enkele 'source' toevoegen, maar hier kan ik je wel mee helpen als je het doet.
Met jailbreaken kan je niet alleen gratis apps downloaden, je kan nog veel meer veranderen
Let wel op, met jailbreaken vervalt je garantie! (als deze er nog op zit)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet je iOS 4.3.3 hebben? Heb namelijk iOS 4.3 en kan niet jailbreaken. En kan het ook met iOS 4.3.5?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb 4.3.1 (gejailbreakt), zover ik weet is dit de meest recente versie waar het mee kan, het lijkt me dat het met 4.3 ook kan, maar nieuwe versies NOG niet, deze komen later.
Wat je kan doen is via Google een download zoeken voor versie 4.3.1 voor je iPod, en deze installeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toevoeging:
Deze download moet wel via de computer gedownload worden, je hangt dan je iPod aan de computer en zet dan ''installatie'' aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe download ik ios 4.3.1 want kan via itunes alleen naar 4.3.5
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals ik al zei:
Naar Google gaan, iets dergelijks intypen als:
iPod (je versie)G firmware 4.3.1 download. Hiermee download je (als het goed is) een .exe bestand. Je hangt je iPod aan de computer en start iTunes op, vervolgens zet je het gedownloade bestand aan (de installatie)

Andere antwoorden (4)

Ja je kunt bijna allen Appa gratis downloaden maar niet alle vooral de onbekende maar als je je ipod weer in je Computer doet dan zeurt iTunes dat je de betaalde Apps niet hebt gekocht in verwijdert
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je iPod jailbreakt krijg je een nieuwe app 'Cydia'. Met deze app kan je een nieuwe app instaleren 'Installous' (er zijn een heleboel tutorials hierover op internet). Installous is een soort gratis appstore. Als je je iPod weer aansluit op iTunes gebeurt er niks, ze worden niet op je computer over gezet en niet verwijdert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus je raakt geen apps kwijt maar kan je nog wel muziek synchroniseren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jep
In cydia >beheren > bronnen > toevoegen > cydia.hackulo.us > installous

Het kan zijn dat itunes zeurt maar dit heb ikzelf nogh nooit meegeefmaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt met de Cydia.app meestal de Apps vinden die in de App store betaald zijn, dan gratis downloaden.
Maar de installatie van Cydia en de rest is wel wat lastig. Op youtube zijn vele filmpjes daarover te vinden.