Waarom kan ik op mijn mobiele telefoon geen applicaties downloaden, terwijl ik wel internet heb?

Toegevoegd na 1 dag:
Mijn telefoon: Nokia E71 en is verbonden met 3g netwerk. Apps probeer ik te downloaden via de aangeboden sites, zoals bijvoorbeeld NS.nl

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Welk merk telefoon heb je?
Op welke manier probeer je apps te downloaden?
Heb je verbinding via wifi of 3g netwerk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn telefoon: Nokia E71 en is verbonden met 3g netwerk. Apps probeer ik te downloaden via de aangeboden sites, zoals bijvoorbeeld NS.nl

Het beste antwoord

Dat ligt er heel erg aan welk besturingssysteem je hebt. Android (van Google), iOS (van Apple) en Blackberry's ondersteunen applicaties. Ook Symbian van Nokia ondersteunt deze, maar (nog) niet zo uitgebreid als de eerder genoemde systemen.

Het ziet er naar uit dat jouw toestel niet geschikt is voor applicaties. Laat even in een bewerking van je vraag weten welke telefoon je hebt en met welk besturingssysteem je werkt. Dat maakt het beantwoorden van deze vraag een stuk gemakkelijker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mogelijk omdat de software die je telefoon draaiende houd, dit niet accepteert. En niet alle telefoons accepteren ook alle apps.