wat zijn de voor en na delen van een ipod toch en ipod nano 3rd generation

en welke adviseren jullie me te nemen of zal ik een goedkope mp4 kopen?en het gaat bij mij vooral om de muziek en het moet ook lang mee..dus niet dat hij na een jaar of 3 kapot gaat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Als het je vooral om de muziek gaat kan je beter een goedkope mp4 speler kopen, een iPod is dan onnodig duur en een iPod Touch gaat ook niet heel lang mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het probleem is ik heb een mp4 gekocht 3jaar geleden maar nu heb ik amper geluid...dus iik zoek dit keer naar iets goeds
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt dat niet aan je oordopjes?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iPod touch
Gaat langenoeg mee ;). Heb hem al 3 jaar gebruik hem elkedag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee ik heb like 7 keer nieuwe oortjes gekocht >.<
De touch is duurder heeft natuurlijk een breekbaar scherm. Maar daarentegen kan je natuurlijk veel meer.

Maar als je echt alleen voor de muziek wilt is een ipod 3rd g gewoon goed genoeg, deze heeft een langere accuduur dn de touch.

Maar als je langer dan 3 jaar met een mp3 speler wilt doen?
Dat ligt aan jezelf, denk dat de accu na 3 jaar op een gegeven moment wel slechter wordt, dus dan moet je naar iets op zoek gaan waar je de batterijen makkelijk kan vervangen.

Alhoewel er genoeg shops zijn die je ipod accu kunnen vervangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iPod touch is zee leuk ivb wii en de leuke spelletjes ( en jailbreaken) wat ja kan downloaden voor muziek ook perfect en je kan ook boeken erop zetten en podcasts ik vind het een prachtig ding;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als het om de muziek gaat zal ik een ipod nano kopen.
want die is goedkoper en gaat langer mee.