Dat heeft te maken met de snelheid die je provider levert, en het abonnement dat je hebt.
Misschien dat oudere modellen van de ipod en iphone iets langzamer zijn omdat daar een oudere processor inzit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik neem aan dat de iphone4 en ipod4 dezelfde wifi chips gebruiken. Dus wat betreft wifi maakt dat niet heel veel uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de chipset dezelfde generatie is, dan maakt het niks uit. En anders is het de nieuwste van de twee die de snelste is.