Welke mobiel kan ik het beste kiezen ( objectief!!)

Ik zit vaak op internet ik speel vaak games en ik nu te twijfelen als ik de HTC Desire HD neem of de Samsung Galaxy 'SII en daan komt de tweede vraag ook nog heb ik aan 500mb genoeg of moet ik 1 GB nemen ik en namelijk ook vaak onder weg en kijk vaak filmpjes,

Alvast Bedankt, Henkie123123

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leg even uit dat je 500MB/1GB een abonnements overweging is niet een flashopslag keuze. Mensen snappen et niet :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gelukkig, eindelijk iemand die geen Blackberry wilt!
en je hebt een Iphone, waarom wil je dan een nieuwe?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Qua films raad ik je dan toch echt een iphone aan die 16gb heeft, met 500mb kun je misschien 1film erop zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raad je een iphone 4 aan! Je zult er echt geen spijt van krijgen. Je kunt genoeg films op zetten of bekijken en de app store is ideaal voor het game gedeelte. Als je vaak op internet zet raad ik je een 1 gb internet data. Om op youtube te gaan verbruik je veel internet date dus dat raad ik je af, tenzij je aangesloten bent op een wifi connectie.

Het beste antwoord

Ik raad je ook een iPhone aan. Je kunt hiermee veel meer spellen downloaden dan bij andere bestuuringssystemen. Als je thuis draadloos internet hebt is 500 mb zeker wel genoeg. Mensen denken altijd dat ze heel veel nodig hebben maar ik ken maar heel weinig mensen die meer dan 500 mb per maand verbruiken. (Niet meegeteld de mb's van thuis bij wifi.)

Maar de belangrijkste reden waarom je geen Samsung moet nemen is dat de batterij heeeeel snel op is. Als je het niet erg vindt om 2 x per dag je mobiel op te laden moet je het natuurlijk gewoon doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
danku

Andere antwoorden (2)

kleine, korte filmpjes zijn zo'n 100 mb grotere zijn tot 700 mb dan praat je al gauw over 10 minuten.

verder zou ik een iphone aanraden die zijn (meestal) het snelst en je hebt meteen 2 camera's (achterkant en voorkant)

natuurlijk heeft de iphone een gevulde koelkast (appstore)
waar ontzettend veel games te downloaden zijn bijvoorbeel call of duty zombies

als je ondanks toch voor de samsung galaxy gaat moet ik zeggen het is best wel een groot ding en hij is zeker NIET slecht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
700MB voldoet makkelijk voor 1,5 uur als je het op je telefoon gaat bekijken. 10 min 700MB is eerder DVD-kwaliteit.
Natuurlijk de Galaxy SII. Met een scherm dat mooier is dan de Iphone en een dual core processor zit je op de eerste rang met deze Rolls Royce onder de smartphones.
Hij is goedkoper dan een Iphone en kan native allerlei soorten video afspelen zonder dat je dat vreselijke Itunes nodig hebt. Als je er een geheugenkaartje in zet van 32 GB kun je heel veel films daarop opslaan.
Het enige probleem is dat de meeste winkels hem nog hebben, maar daar komt snel verandering in.

Toegevoegd na 32 seconden:
"nog niet hebben" moest daar natuurlijk staan...
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou toch voor een iPhone4 gaan! hehehehe http://www.youtube.com/watch?v=FL7yD-0pqZg