Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn Ziggo TV App weer laten werken?

Hallo,
De Ziggo TV App doet het niet op mijn iPhone 4S met iOS 6.1. Ik krijg de hele tijd deze melding: "Live TV kijken momenteel niet mogelijk.". Ik krijg deze melding elke keer. Het maakt niet uit hoelaat of hoevaak ik het probeer, het lukt maar niet. Als ik met de app een diagnose stel, zegt hij ook dat alles oké is en dat ik gewoon tv zou moeten kunnen kijken. De melding is niet alleen bij één zender, het is bij elke. Heeft iemand hier ook problemen mee of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien hiermee
https://www.ziggo.nl/#klantenservice/televisie-radio/livetv
te maken?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik had dit zelf ook een paar dagen geleden op m'n Samsung Galaxy S2, maar gisteravond deed ie het opeens weer. Geen idee waarom de app het opeens niet meer deed, maar hij doet het in ieder geval weer! Hopelijk gebeurt dat ook bij de iPhone-app.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit probleem lijkt bij ziggo te liggen. Bel vanaf je v aste (ziggo)telefoon 1200 en daar helpen ze je verder. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dit zelf ook maar bij mij hielp het soms om het heelvaak te proberen. Ik vind het zelf ook heel vervelend en alle drie mn ipads hebben het en mijn twee ipods ook. Het licht gewoon aan de app geloof ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding