hoelang kan ik op internet met 5 mb ?

ik heb met t-mobile suprise 5 mb gewonnen, nu wil ik weten hoelang ik dan op internet kan, want anders gaat het van mijn beltegoed af, en dat wil ik niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.2K

Antwoorden (1)

Hey,

Ik heb even de mb check van hi gekeken en heb dit gevonden :

1 foto versturen : 2 mb
2/3 emails : 1 mb
Social media checken 1 tot 2 paginas : 3 mb
1 webpagina kijken : 1 mb
Whatssap / ping 13 berichten : 1 mb
Google maps 1 minuut : 1 mb
Muziek streamen 1 minuut : 4 mb
1 minuut youtube filmpje : 10 mb
Bellen via internet 1 minuut : 1 mb

Dit was het ongeveer :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel!
En als je bijv. 1 whatsapp bericht stuur, dat is 1 mb. kan ik dan over paar dagen nog een bericht sturen, of moet dat dan in 1x ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat van 12 berichten is voor 1 mb, dus dat betekent dat 1 whatssapp bericht ong 0,1 mb kost ;) en dat kan tot je mb's op zijn.
paulus811
11 jaar geleden
Wat een onwijs mooie prijs geeft T-mobile hier weg zeg, wauw! Maar die min is natuurlijk onverdiend, dus ik compenseer m even. Antwoord is namelijk prima.