vergrendeling gaat er niet af van mn blackberry curve 8520 na updaten. Er staat dan druk op gedempt, maar ik kan die knop nergens vinden.

ik heb een probleem. Ik heb mijn blackberry curve 8520 geupdate maar nu krijg ik de vergrendeling er niet meer af! eerst deed ik dat met sterretje + groene telefoontje maar nu gaat dat niet meer.. Er staat: toetsenblok is vergrendeld. Druk op Gedempt om het scherm te ontgrendelen. Maar welke klop is ''Gedempt''?? Hopelijk kan iemand mij helpen alvast bedankt!

Toegevoegd na 3 uur:
Okee probleem opgelost best dom van me haha. Bedankt allemaal in ieder geval!

Toegevoegd na 3 uur:
Okee probleem opgelost best dom van me haha. Bedankt allemaal in ieder geval!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Mijn moeder heeft n bb en daar zit de knop boven op!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De mute button geloof ik!

Andere antwoorden (1)

Ik heb geen bb en ik weet het zelfs -.- gewoon die knop bovenop