Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet je je iPod touch 2g un-jailbreaken?

Kan iemand mij een beschrijving geven/linken hoe ik mijn iPod 2g kan unjailbreaken? En het liefst zodat ik mijn nummers wel kan behouden... En moet ik dan eerst alle geinstalleerde tweaks verwijderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
541

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Start je PC op, Start iTunes, Sluit je iPOd touch 2g aan op de PC, druk op Herstellen.
Herstellen staat hier. Sorry, dit is een Engels plaatje, er waren geen Nederlandse plaatjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet dan eerst synchroniseren, wat bedoel je met Tweaks? Ik denk Apps, heb je legale of illegale apps? Zijn ze legaal kan je ze gewoon synchroniseren, zijn ze illegaal, dan heb je er helemaal niets aan, dan kan je wel synchen, maar dat heeft dan geen nut. Nadat je je iPod hebt hersteld, moet je synchroniseren en dan zet ie zoveel mogelijk terug, zonder Jailbreak natuurlijk.
Voor het geval dat zou ik wel alle Apps die je hebt opschijven zodat als je ze kwijt mocht raken, je zo weet welke apps je had en welke niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet je tweaks van cydia verwijderen via cydia
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is eigenlijk wel logisch, want je wil hem juist weer "legaal" maken, het enige probleem, je bent je "illegale" apps wel kwijt. Die zul je dus na het herstellen moeten kopen in de AppStore. Mag ik vragen waarom je hem wilt un-jailbreaken? (Als die niet mag, hoef je niet te antwoorden !!)

Andere antwoorden (1)

Herstellen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding