Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik krassen uit het touchscreen van mijn Ipod Touch halen?

Er zitten nogal wat krassen in mijn touchscreen. heeft iemand een idee hoe ik die eruit kan krijgen?

Toegevoegd na 2 uur:
Ik las ergens dat als je er een schermprotector op doet, hij beschermd is tegen nieuwe krassen(logisch) maar dat hij de al bestaande krassen ook on(/slechter)zichtbaar maakt.
Klopt dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Er is speciaal poetsspul op de markt om je krassen te verwijderen... Ook kun je een nieuw scherm kopen voor je ipod, dan weet je zeker dat ze weg zijn..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een kras krijg je er nooit 'uit'. Een nieuw schermpje is de beste optie. Spulletjes en zalfjes die beweren krassen te verwijderen werken niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze werken wel, de vullen de holte op, waardoor je geen weerspiegeling meer ziet van die diepte, en het dus lijkt alsof er geen krasje is. Aangezien krasjes dus puur cosmetisch zijn, werkt dit dus wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Cyella :De vraag was of je krassen 'eruit' krijgt. En dat is dus niet zo. Je zegt het zelf, het vult de kras 'op'. Vaak is je scherm na het gebruik van die middeltjes veel doffer omdat ook heel ondiepe en kleine krasjes opgevuld worden.
Displex is een zalf die (werkt echt) lichte krassen verwijderd uit schermen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tanden zijn heel kwetsbaar en toch "schuren" we ze elke dag met tandpasta een heel goed schuurmiddel zonder risico. Als de kras oppervlakkig is een prima middel ook voor je kunststof baf ed

Toegevoegd na 1 minuut:
Bat is bad natuurlijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing