Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op mijn iphone 5s krijg ik geen sms jes meer binnen. hoe kan dat ?

een jaar geleden
1.2K
paulus811
een jaar geleden
Een iPhone 5s is bijna 10 jaar oud. Dat is in smartphoneland echt antiek, tijd voor een nieuwe. De 5s wordt door Apple niet meer ondersteund en dat uit zich in niet meer werkende apps en/of het niet meer ontvangen van belangrijke (beveiliging)updates.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Er zijn verschillende redenen waarom je op je iPhone 5s geen SMS-berichten meer kunt ontvangen. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen om het probleem op te lossen:
- Controleer of je mobiele data aanstaan.
- Controleer of je mobiele provider een storing heeft.
- Controleer of je telefoon voldoende opslagruimte heeft. Als je telefoon bijna vol is, kan dit ervoor zorgen dat je geen SMS-berichten kunt ontvangen. Probeer onnodige apps te verwijderen om meer opslagruimte vrij te maken.
- Probeer de "Berichten"-app te verwijderen en opnieuw te installeren. Sleep de app naar de "App Uninstall"-pagina en druk op "Verwijderen". Ga daarna naar de App Store en zoek naar "Berichten" om de app opnieuw te installeren.

Als je na het proberen van deze stappen nog steeds geen SMS-berichten kunt ontvangen, raad ik je aan om contact op te nemen met Apple voor verdere hulp.
(Lees meer...)
SimonV
een jaar geleden
paulus811
een jaar geleden
Ik denk dat Apple geen support meer geeft op een bijna 10 jaar oud toestel.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding