Welke mobiel kan ik het beste kiezen?

Hallo, ik wil graag een nieuwe mobiel. Ik wil graag een 4'' scherm met Andriod of IOS, Graag wifi en GPS, de toestel prijs mag niet meer dan €325,- markwaarde zijn. en nog graag een 5MP camera;) en ik wil graag mijn sociale media up to date houden. P.s 325 IS DE MAX PRIJS

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

IOS: Iphone 3GS 16GB

Android:
- Samsung Galaxy S
- HTC desire HD

bij deze toestellen ligt de marktwaarde (in nieuwstaat) rond de €300,- Succes met de keuze!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De Android is wel een goeie mobiel en een HTC zeker!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem een bb of nokia c6 ofzo met qwerty toetsenbord en gps en wifi en 5mp en is voor 250 nieuw tekopen alleen is het geen andriod of ios
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
htc legend is erg fijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Htc desire HD is perfect maar 450€ bij de mediamarkt je kan altijd 2de hands kijken hè..