ik wil graag een ipod kopen maar ik heb niet heel veel geld waar kan ik de ipod het goedkooopst krijgen? ben heel wanhopig!!!

Toegevoegd na 7 minuten:
maar ik mag hem niet op marktplaats kopen das echt vervelend!!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

kijk op marktplaats. je moet als je een ipod koopt hem wel zelf ophalen en niet op laten sturen zodat je kunt testen of die echt goed werkt en er geen rare dingen mee zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn veel mediaplayers op de markt die dezelfde functies en opslagcapaciteiten hebben als de iPod, maar dan een stuk goedkoper. Kijk bijvoorbeeld eens naar de producten van het merk 'Archos'.

Als je toch echt een iPod wilt kun je de aanbiedingen in de gaten houden of via een vergelijkingssite zoals Beslist.nl of Google Shopping de goedkoopste winkel uitzoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Creative is ook erg goed. Persoonlijk vind ik Creative producten qua geluidskwaliteit een stuk beter dan de iPod.
Wachten tot het iPod mania is bij media markt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De iPod kost overal hetzelfde, net als de iPad. afspraak van Apple, helaas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neehoor, enkele dagen terug viel het krantje van Media markt hier op de mat. Een iPod touch 4G 8GB voor 193 euro terwijl Apple zelf er 229 voor vraagt. En dat is niet de enige aanbieding die ik tegenkom. Wat je zegt klopt wel, maar dit gaat voornamelijk op voor recente Mac's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, dat is goed nieuws. Toen ik de iPad wilde kopen was hij nl overal dezelfde prijs, ook als je op internet alle winkels afstruinde....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iPad is in het begin overal gelijk geweest inderdaad, maar na ongeveer een 2 tal maanden begonnen er al prijsverschillen tussen winkels te ontstaan. Zo heb ik in februari m'n iPad 64GB + 3G voor 729 euro gekocht in plaats van 799 euro.