Wat is "jailbreken" Als in 'je iPod jailbreken' En hoe moet het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat heb jij voor een raar beest als plaatje?

Antwoorden (4)

Het hacken van je ipod waardoor je veel dingen er aan kan veranderen, en dingen gratis kunt downloaden die normaal geld kosten. Hoe het moet weet ik niet, maar daar kun je heel veel over vinden op het internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je Ipod/Iphone jailbreekt kun je apps van het internet downloaden waar je eigenlijk voor moet betalen. Misschien staan er op internet filmpjes met info en uitleg

Toegevoegd na 31 seconden:
Bijvoorbeeld YouTube
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet op YouTube: how to use green poison, werkt egt goed, ik heb het zelf nu ook, kan even duuren voor dat het is gelukt. Veel suc6 ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In tegenstelling tot wat veel mensen denken, kun je echt niet alleen gratis apps downloaden. Door te jailbreaken(ik spreek uit ervaring) vergroot je de mogelijkheden van je iphone/ipod touch enorm. Zo kun je inderdaad gratis apps downloaden dmv installous, maar je kunt er ook voor zorgen dat alles er Anders uit ziet, of dat je je ipod vanaf de pc kunt besturen, en zelfs gameboy spellen op je ipod spelen. Als je wilt gaan jailbreaken raad ik greenpois0n Aan, type het in bij google, ga naar de website, download het bestand, open het, en volg de instructies op.(ipod aansluiten en bepaalde knoppen een aantal seconden indrukken). Als het jailBreaken klAar is, zul je de app "loader" vinden op je scherm. Klik erop en installeer cydia. Cydia is een programma waarmee je andere programma's kan downloaden. Zo kun je, als je gratis apps wil, installous downloaden. Er zijn op cydia echt onwijs veel mogelijkheden, dus als je een keer iets wil hebben op je ipod(bijv. Een schermrecorder) moet je gewoon naar google gaan en intypen: iphone screen recorder jailbreak. Ik denk dat ik nu al veel heb verteld, voor meer informatie zoeken op google en youtube.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hardstikke bedankt!