Ik kan mijn Ipod 3g, maar niet in DFU mode zetten!

Ik kijk op youtube en ik doe alles precies na wat ze doen, maar bij mij lukt het niet, want de ene keer gaat hij gewoon aan en de andere keer maakt hij een foto van het beeldscherm! Hoe kan dat en wat doe ik fout? Mijn broertje deed gister zijn Ipod jailbreaken met greenpois0n en hem is het gelukt en mij niet? Hoe kan dat?

Toegevoegd na 2 uur:
Mijn broertje heeft dezelfde Ipod en dezelfde versie! Dus hoe is het ooit mogelijk dat het bij hem wel lukt en bij mij niet??!!

Toegevoegd na 2 uur:
Ik heb versie 4.2.1.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vraagje; hoeveel GB heb jij op je iPod Touch 3g?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8gb

Het beste antwoord

stap 1
Sluit je iPhone aan op je Mac of PC - en zorg ervoor dat iTunes openstaat.

stap 2
Druk de "home button" en "power button" tegelijkertijd in.

(power button zit rechtsbovenaan ,een klein knopje ook wel de Sleep/Wake button genoemd)

stap 3
Na exact 10 seconden laat je de power knop los.
Blijf de homeknop indrukken tot itunes opspringt en zegt dat het een iphone in recoverymodus heeft gevonden.

Het toestel zal zwart blijven.

VEEL GEMAAKTE FOUT: Indien er een apple logo verschijnt heb je de "power button" te lang vastgehouden, probeer het dan opnieuw.

Restore hierna de firmware die je wilt, en je zult zien dat de "unknown error" niet meer verschijnt.

Om weer uit de DFU mode te komen houd je 20 sec. de Home+Sleep/Wake knop in. Hierná kun je de Sleep/Wake knop indrukken om het toestel aan te zetten.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het gebeurt nog weleens dat je met de nieuwste firmware update van je apparatuur geen firmware hack(jailbreak) meer kan uitvoeren en je dan moet wachten tot de hackers weer een nieuwe manier vinden om een hack uit kunnen voeren.

Het kan dus ook dat je een verouderde jailbreak methode gebruikt die bij je broertje met oude firmware wel lukt maar op jou net geupdate ipod niet.