Is er een iPhone App die de temperatuur meet van de iPhone zelf?

Meestal als ik m'n iPhone in de oplader doe en een film(pje) kijk op Uitzending Gemist wordt hij heel heet aan de achterkant.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Kort maar krachtig:

Nee die is er niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, een app zou dat niet kunnen bepalen. Volgens mij heb je daar een ander apparaatje voor nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan als je een jailbreak hebt uitgevoerd. Dan kun je bij hardware info en zo dus b.v. De temp van de accu uitlezen. Een geruststelling: je iPhone geest het aan als deze TE heet wordt. Wel slijt (vooral de accu) harder als deze altijd te heet zou zijn. Maar dat is bij normaal gebruik absoluut niet relevant.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt, maar ik heb een 3G dus een jailbrake trekt hij niet meer..
Krijg binnen kort de 4
Dus eigenlijk kan het alleen dmv jailbraken.
En als mijn 3G dus echt te heet wordt geeft ie dat gewoon aan?