Wat kan je met het bluetooth van je iphone?

Ik snap het niet

Toegevoegd na 24 minuten:
Je kan niet eens 2 iphones met elkaar verbinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan hem koppelen met een bluetooth carkit.
Voordeel van een Bluetooth carkit is dat je niet iedere keer als je een andere telefoon neemt ook een nieuwe carkit hoeft te laten inbouwen.
Als er op je nieuwe telefoon ook Bluetooth zit werkt deze er ook op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Foto's verzenden en agendapunten of contacten etc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je telefoon verbinden met andere telefoons- en apparaten die Bluetooth ondersteunen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nope, alleen iphone's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan niet eens 2 iphones verbinden met bluetooth
Bluetooth is een open standaard voor draadloze verbindingen tussen apparaten op korte afstand. Dankzij Bluetooth kunnen bijvoorbeeld adresgegevens tussen mobiele telefoons worden uitgewisseld, kan snel vanaf een handheld computer worden geprint, of kan een mobiele telefoon worden uitgerust met een draadloze headset. De techniek is ontwikkeld door het Zweedse Ericsson.

-,-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Handsfree bellen, bijvoorbeeld met een bluetooth oortje. De verbinding verloopt draadloos over een meter of 10, wat veel bewegingsvrijheid opleverd.

Er zijn enkele leuke actiespellen waarbij je met twee iPhones tegen elkaar kunt spelen. B.v. Air Hockey, een replica van de bekende witte tafel met al die luchtgaatjes wat menigeen in de 70-ties/80-teis wel's heeft gezien en mogelijk gespeeld.

Andere toepassingen zoals een walkie-talkie tussen twee iPhones, wat eerder onder de categorie "Spielerei" valt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik luister altijd muziek via m"n iphones bleutooth in de auto. De geluids kwaliteit via bleutooth is veel beter dan via een snoer..