Mijn iPod is kapot en dus moet ik een nieuwe kopen. Ik wil wel al mijn apps en muziek op die nieuwe hebben staan. Hoe doe ik dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Synchroniseren met iTunes. Daarna staan alle liedjes op je computer en kun je dezeweer synchroniseren met je iPod. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hem synchroniseert met iTunes maakt hij als het goed is een reservekopie. Dus je hebt nog een reservekopie op je pc staan van de tijd dat hij het nog wel deed. Als je een nieuwe koopt kun je ervoor kiezen als je hem voor het eerst aansluit om hem exact te configureren als je oude iPod. Je hebt dan dus precies hetzelfde erop staan als op je kapotte iPod.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet hem wel hebben gesynchroniseerd voor dat hij kapot ging.