Hoe kan ik mijn batterij van mijn ipod nu nog sparen?

Ik heb mijn batterij helemaal verpest van mij ipod touch 4g. Nu gaat deze heel snel leeg. Wat kan ik hieraan nog doen? Helpt het als ik de ipod 's nachts helemaal uitzet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Uitzetten is slim ja.
Ook kan je de achtergrondverlichting lager zetten. Het is ook handig om wi-fi uit te zetten als je hem niet gebruikt.
Het word aanbevolen om je ipod iedere dag (of twee dagen ) op te laden. En een keer per maand helemaal leeg laten gaan, en dan helemaal opladen. Ook is het beter om tijdens het opladen je ipod niet te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ja, dat is wel slim
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel energie wordt verbruikt bij de schermverlichting. Als je die uitzet, spaar je veel energie: Settings > Backlight Timer > Off.

Uiteraard moet je de ipod ín slaap modus' zetten als je hem niet gebruikt.

Daarnaast heeft apple de service dat je voor een nominaal bedrag de accu kan laten vervangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1- Zet Uw toestel altijd op "Automatische helderheid"
2- Zo weinig mogelijk interactieve achtergronden ( bewegende poppetjes etc)
3- De achtergrond zo zwart mogelijk houden en zo weinig mogelijk WIT !!
4- Zet Uw toestel op 2 minuten ,time outs..ik vind dit prima ( Instellingen>>Beeld)
5-Elke ontvanger die U toch niet/nooit gebruikt UITZETTEN. (Wifi,bluetooth,2G,3G en GPS)
6- Verstuur of ontvang slechts DATA als de ontvangst optimaal is. Als de mast ver weg is ,vreet dit energie.
7-Probeer om niet de heeeeeeeeele dag met Uw toestel ONLINE te zijn. Op of in een vervoermiddel,welke U bestuurt is dat onzin. Zet op 3G als U ergens in een afgelegen gebied bent ( Polder,platteland)
8-Liefst nooit 3G .(Instellingen??Draadloos en Netwerken>>Mobiele netwerken) Zet op de onderste optie "GSM/wcdma automatisch"
9-Als U Uw toestel oplaadt,zorg dan ,dat hij tot de nok wordt gevuld !
10- Ga via de Market App Store zoeken naar Juicedefender ,haal op,installeer en gebruik deze SUPER app !

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'reconditioning' werkt niet meer?
Hoe denk je de batterij verpest te hebben; door hem continu op de lader te hebben gehangen?

Dan zou je hem een aantal maal moeten opladen (helemaal dus een nachtje of zo) en totaal leeg moeten laten lopen totdat hij zelf uitschakelt. En dat een aantal keren.

Achtergrond verlichting van het scherm is de grootste stroomvreter evenals het oversturen van de volume....

Accus zijn trouwens verkrijgbaar voor de ipod (Ebay) dsu er is nog hoop!