Je download het op je mobiel. Zodra het geïnstalleerd is kun je via elke wille keurige pc een code versturen naar je telefoon om deze bijvoorbeeld te laten ringen zodat je op het geluid af kunt gaan als je hem kwijt bent en hem zo terug kunt vinden. Je kunt hem ook terugvinden als je je GPS aan hebt staan op je mobiel, je krijgt dan de locatie te zien waar je telefoon zich op dat moment bevindt, waar ook ter wereld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe moet je dan die code versturen via de pc
Je stelt in het programma 2 woorden in waarop het moet reageren in.

Op het moment dat je deze woorden via sms aan jou nummer toestuurt herkent het systeem dit en zal hij vervolgens het geluid aanzetten en afgaan.

Het systeem via de mail werkt volgens mij niet in Nederland omdat het systeem is gebaseerd op Amerikaanse providers.