ik wil een Blackberry curve kopen. Kan ik hier mijn vodafone simkaart (met internet) gebruiken, zodat ik ermee kan pingen?

Ik heb nu nog een abonnement van vodafone van ongeveer 1 jaar met een samsung jet, ik vind dit geen fijne telefoon en wil daarom een blackberry curve prepaid kopen, waar ik mijn vodafone abonnement wil gaan gebruiken, kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (9)

Als de blackberry simlockvrij is wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey,
Ik heb ook een BlackBerry maar ik zit persoonlijk bij t-mobile
Ik heb ook een blackberry prepaid gekocht alles doet het prima en dat geld net zo goed voor vodafone,
Je moet alleen wel zorgen dat de blackberry Simlock vrij is,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jaa het is zeker mogelijk! curve simlock vrij? (anders moet je dat laten doen!..

en even contact opnemen met vodafone over je blackberry internet! (kan een paar dagen duren voordat je kan ``pingen``
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat kan niet, je hebt speciaal Blackberry internet nodig om het te kunnen, omdat Pingen via blackberry's eigen server gaat en dus speciaal alleen voor blackberry is bedoeld. Dit weer ik omdat ik zelf een BB Curve 8520 heb.

Toegevoegd na 1 minuut:
*weet. Ik heb zelf ook Vodafone
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de curve koopt met het vodafone prepaid kaartje, past jouw abonnement kaartje er ook in. Je kunt je huidige internet abonnement gewoon om laten zetten in een BIS ( blackberry internet service) abonnement. Dan kun je er ook mee pingen en ook nog gewoon op internet ermee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je een blackberry die simlock vrij is dan wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet alle simkaarten ondersteunen BlackBerry. Je kunt het beste een BlackBerry simkaart aanschaffen; waarschijnlijk kan Vodafone zorgen voor nummerbehoud.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geloof dat je je Blackberry ook simlock vrij kunt laten maken, dan kan je het gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dat kan niet je kan alleen pingen met een speciaal blackberry internet abbo of met prepaid;)