Hoe synchroniseer je een pda/smartphone met outlook 2007?

Ik heb een HTC P3700 (Touch Diamond) WM6.1 pro

Het lukt mij maar niet om mijn agenda van mijn mobiele telefoon te syncen met mijn laptop.

Ik gebruik Windows Vista.

Mijn mobiel kan wel gewoon syncen in windows dus dat is het probleem niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Zelf heb ik goede ervaringen met Phone Explorer.
Dat al eens geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is mogelijk om contacten, agenda etc. te synchroniseren met Windows. Echter, in Vista is dit beperkt tot de standaard programma's in Vista.

De beste manier is om alles te synchroniseren door middel van een Exchange server. Veel mail/internet providers hebben een Exchange server waar je e-mail dan op zou staan.

Zelf ontvang ik mijn email via Imap in Thunderbird en op mijn PocketPC.
Mijn agenda en contacten synchroniseer ik met Google Windows Mobile sync. m.google.com/sync waarbij ik dan de agenda via een XML feed synchroniseer met de Lightning plugin in Thunderbird.

Jij hebt natuurlijk vrij weinig aan alles wat ik vertel.

Als jij alleen de agenda wilt synchroniseren, raad ik de Google synchronisatie aan. m.google.com/sync
Dit moet je dan beide instellen in outlook en je PPC.

Succes ermee! Dit heeft mij ook wel wat tijd gekost en de methode die ik nu gebruik is een beetje omslachtig, maar werkt wel! Alles om maar geen Outlook 2007 te hoeven gebruiken. ;-)