Weet iemand of een wekker op een telefoon doorspeelt als hij niet uit wordt gezet?

Ik bedoel dan dat als de wekker is afgelopen of hij na een tijdje automatisch weer aan gaat.
Het gaat om een Nokia 5800.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de batterij op is, gaat 'ie in ieder geval uit! ;-)

Antwoorden (2)

Als het goed is kan je bij instellingen kijken of jou wekker snooze functie heeft. Is dit het geval gaat hij waarschijnlijk als hij afgelopen is weer na een aantal minuten weer aan. Als je mazzel hebt kan je die tijd die ertussen zit ook nog instellen. Zelf heb ik al jaren Sony Ericsson en mijn ervaring daarmee is dat elke SE telefoon snooze heeft. Voor Nokia zou ik het niet weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, zelf heb ik ook een 5800 en ik was vergeten mijn wekker uit te zetten. hij heeft thuis de hele dag staan loeien.