Heeft Ben goed bereik, ook in dorpjes? En is het internet onbeperkt?

Ik heb een iPhone. Bedankt alvast.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Ik ben (jaren geleden) bij Ben weggegaan vanwege het slechte bereik: op Texel zat iedereen mobiel te bellen, behalve ik. Bij navraag bleken die anderen allemaal een abonnement van (of via het netwerk van) KPN te hebben.

Antwoorden (3)

BEN is verkoopnaam van T-Mobile. Bereik is redelijk tot matig. Internet is bij T-Mobile onbeperkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Buitenaf heb je vaak meer aan KPN, als je buitenaf gaat wonen is het goed even 'live' te proberen.
Bijvoorbeeld door wat prepaids te kopen en die eerst te testen.
Het kan erg verschillend zijn. Best test je dan op locaties waar je het meest bent elke week.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de regio Arnhem en Nijmegen is het bereik onder 3G erg slecht. Onder het oude netwerk is het wel goed maar dan werkt internet niet of erg langzaam.