htc desire hd

Ik wil een htc desire hd kopen.
Maar ik vraag me af of htc het nog wel gaat update enzo (android 2.3/2.4) want anders koop ik hem en dan een tijdje later is hij "verstoten".

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

de hdhd krijgt een update naar 2.3 (link). maar meer updates naar andere android versies kan niemand vertellen, daarvan is niks zeker. er zijn trouwens nog geen nieuwere android versies. al zullen die er nog zeker komen. maar de hdhd is een nieuw toestel, van het eind van 2010. er zullen dus nog zeker meer updates komen, al is dat niet te garanderen, en al helemaal niet van nieuwere android versies. maar het is op dit moment 1 van de beste (en nieuwste) android smartphones op de markt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uhm nieuwste niet meer?
En beste is zoiets subjectief.
De HTC DHD heeft paar alternatieven zoals de Incredible S of de Desire S.

Deze toestellen zijn nieuwer en als ik de reviews goed heb gelezen is de Incredible S zeg maar een soort opvolger van de DHD waarbij de foutjes zijn opgelost.

Al moet je het uiterlijk mooi vinden.

Er is overigens 2.3 al aangekondigd voor de hele Desire lijn.
Maar voor de 2.4 hoef je niet te wachten, die krijg je nooit van je leven. Dat is te duur voor hun op vele manieren.

En de economische levensduur van een smartphone is HOOGSTENS 1 jaar eigenlijk. Dus na 1 jaar word die eigenlijk automatisch al verstoten.
Zoals mijn Desire die heeft nu al talloze opvolgers, en ik ben wel hééééél erg blij dat de 2.3 ook aangekondigd is voor de Desire want ik had die eigenlijk wel afgeschreven.

Maar over het algemeen is de support van HTC dik in orde je krijgt wel paar updates.

En de nieuwe games die je op de market vinden kun je wel spelen hoor. Alhoewel het op een dualcoretje het wel heel erg mooi en soepel zou kunnen lopen, maar dan moet je weer even wachten totdat die mobieltjes uitkomen 1-2 maanden, eigenlijk maar.