Mijn Vodafoon voicemail gaat al na 4 keer over gaan aan, hoe kan ik dat verlengen naar 8 keer?

Bij mij gaat hij 3 keer over en ik heb hem steeds te laat.
Ik heb een HCT desire, kan er niet achter komen hoe het moet, graag wat hulp.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6K

Het beste antwoord

Voor het instellen van de rinkeltijd bel je 1233. Kies 11 voor het hoofdmenu en dan optie 2: Persoonlijke instellingen van je voicemail. Kies vervolgens optie 4 om de rinkeltijd in te stellen. De maximale rinkeltijd is 30 seconden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt het is al geregeld!

Andere antwoorden (1)

Daar is een code voor die je in kan voeren.

**61* (toets hier je mobiele nummer in)*11*15#

Toegevoegd na 57 seconden:
die laatste 15 is de tijd in secondes dat je telefoon over gaat.
Dit kun je in blokken van 5 tot maximaal 30 over laten gaan

Toegevoegd na 7 minuten:
Deze code is netwerk onafhankelijk en werk ook met KPN en T-Mobile, alleen moet je bij T-Mobile voor je 06nummer ook nog +31624 voor je nummer zetten.

voorbeeld

Vodafone en KPN
**06*0612345678*11*30#

T-Mobile
**06*+316240612345678*11*30#