Scheur in beeld ipod 3g.. Wat kan ik doen?

Ik ben vanmiddag bij een vriend geweest en is mijn ipod(nog geen jaar oud) uit mijn broekzak gevallen.. Nu weet ik niet wat ik moet doen. En ik weet ook niet of hij onder de garantie valt.. Weet iemand wat ik kan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Als je in de buurt woont van Eindhoven, is er de mogelijkheid om naar de speciale winkel te gaan die touchscreens herstelt. Op de Woenselse Markt, even zoeken naar de link ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
Heb de site gevonden, succes, hoop dat je er in de buurt woont!

Toegevoegd na 6 minuten:
Nog een kleine edit, zie de bron wederom ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan hoor! Heb je hetzelfde probleem?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik woon in de buurt van rotterdam dus ik denk niet dat dat in de buurt ligt. Maar toch bedankt!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm jammer :( Sorry dan kan ik je niet helpen
Je kan er een nieuw schermpje inzetten! Kost wel wat maar dan is hij weer gloednieuw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je hem zelf hebt laten vallen vast dat niet onder de garantie. Dus moet je hem laten repareren of hem zo laten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nieuwe iPod kopen. Dat is maar klein beetje duurder dan nieuw scherm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet waar je precies woont, maar in bijv. zwolle heb je een winkeltje waar je je ipod scherm nieuw in kan laten zetten voor 20 euro. je zou naar dat soort winkels kunnen zoeken.