bestaat er een soort van gratig black-ops app in de appstore die niet al te kort duurt

ik zoek een schiet spel in de AppStore die gratis is die niet te snel afgelopen is zoals brothers in arms ofzo!
alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Modern Combat 2 (en dan de gratis versie)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is maar 2 levels
Ik heb battlefield 2 gedownload voor 79cent da was toen een actie ik zou wachten tot weer zo een actie is of je moet zo een spel opgeven bij free app a day dat is aak een appje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
This battlefield BAD COMPANY 2 pipo battlefield 2 i vele male tactiser en heeft enorme maps en een hele andere doelgroep bovendien is battlefield 2 een paar jaar ouder en niet verkrijgbaar op de ipod...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een ippd 2g en kan hem gewoon spelen en downloaden hoor!!!