Hoe duur was de iPhone 5s in maart 2014?

Hierdoor kan ik er ongeveer achterkomen hoe duur de iPhone 6 zal zijn in maart 2015.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Door te googelen op de afgebakende tijdsperiode 1 tot en met 31 maart 2014 kon ik vinden dat de prijs voor een los toestel iPhone 5s toen lag tussen de € 447,- en de € 609,-. Dat komt neer op een gemiddelde van € 528,-
Amadea