Kan ik het internetknopje op mijn Sony Ericsson K800i telefoon blokkeren? zie foto.

Ik druk soms per ongeluk die snelkoppeling in en voor ik het weet is er weer 50 cent van mijn prepaid beltegoed af.
Is er een manier om dit knopje te blokkeren? Zie foto.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat het het beste is as je naar de telefoonwinkel gaat en ze het daar verteld. Misschien kunnen zij je helpen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij niet, ik heb er ook wel eens last van...

Het beste antwoord

Jep, maar dat is niet zo makkelijk als het lijkt. Ik heb al jaren geen K800 meer in de handen gehad, dus je zal op basis van mijn aanwijzingen zelf even moeten kijken hoe je dit toepast.

Ergens in jouw telefoon zitten internet instellingen. Deze zijn nu van jouw telco (KPN o.i.d.). Deze wis je of saboteer je door niet kloppende gegevens in te voeren. Hierna zal de telefoon wel de browser openen wanneer je op het knopje drukt, maar geen contact kunnen maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja goh, dat is ook een manier. Misschien doe ik dat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb bij connectiviteit een nieuw (nep)profiel ingevoerd bij de internet- en streaming settings. Dat is het niet. Ben dan test op homepage T-mobile terechtgekomen en 80 cent kwijt gvd. Mocht je het nog precies weten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de internet instellingen gewist en inderdaad krijg ik geen verbinding meer, maar de vraag of ik een profiel wil aanmaken.
Dus dit is de oplossing. En ook het Beste Antwoord.