Microfoon stuk?

Sinds kort hoort de persoon die ik aan de telefoon (iPhone 4) heb, mij na gemiddeld 20 seconden niet meer. Wanneer de telefoon in de oplader zit, doet dit probleem zich niet voor. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een oorzaak voor dit probleem is vrij lastig te geven, maar ik kan je twee oplossingen geven:
1. Gebruik iTunes om je iPhone te herstellen. De software wordt opnieuw geïnstalleerd en je gegevens worden er weer opgezet.
2. Als 1 niet werkt, ga dan naar een Apple Premium Reseller of een Apple Store voor ondersteuning. Vergeet hierbij niet dat Apple je 1 jaar garantie biedt, terwijl dit volgens de europese regels 2 jaar moet zijn (eventueel leuk discussiepunt :p). Als de garantie al dik verlopen is, kun je beter naar een vakman gaan die eigenlijk niet bevoegd is, dus elke reparatieservice. Je garantie is toch al verlopen, dus kan het geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zou kunnen zijn dat je, als je de telefoon tegen je oor drukt, per ongeluk de microfoon"uit" icoon aanraakt ( bedoeld voor rugge spraak) daarom werkt hij in de cradle wel.