Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Microfoon stuk?

Sinds kort hoort de persoon die ik aan de telefoon (iPhone 4) heb, mij na gemiddeld 20 seconden niet meer. Wanneer de telefoon in de oplader zit, doet dit probleem zich niet voor. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
505

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Een oorzaak voor dit probleem is vrij lastig te geven, maar ik kan je twee oplossingen geven:
1. Gebruik iTunes om je iPhone te herstellen. De software wordt opnieuw geïnstalleerd en je gegevens worden er weer opgezet.
2. Als 1 niet werkt, ga dan naar een Apple Premium Reseller of een Apple Store voor ondersteuning. Vergeet hierbij niet dat Apple je 1 jaar garantie biedt, terwijl dit volgens de europese regels 2 jaar moet zijn (eventueel leuk discussiepunt :p). Als de garantie al dik verlopen is, kun je beter naar een vakman gaan die eigenlijk niet bevoegd is, dus elke reparatieservice. Je garantie is toch al verlopen, dus kan het geen kwaad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zou kunnen zijn dat je, als je de telefoon tegen je oor drukt, per ongeluk de microfoon"uit" icoon aanraakt ( bedoeld voor rugge spraak) daarom werkt hij in de cradle wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding