Is het mogelijk een App te installeren op een NL iPhone die gedownload is uit de UK appstore?

Last.FM is alleen verkrijgbaar in UK, US en nog ergens. Niet in NL in ieder geval. Ik moet de app hebben, dus heb ik mijn iTunes naar UK ingesteld en de app gedownload.

Heb de App op mn iPhone gezet, maar hij opent niet. Het begin scherm komt open.. zo'n ongeveer ee halve seconden en daarna sluit ie weer.

Mijn vraag: Hoe krijg ik dit goed, of is het uberhaupt wel mogelijk wat ik doe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is wel degelijk mogelijk. Ik heb zelf een Amerikaans, Engels, Canadees en Nieuw Zeelands iTunes account. ngmoco brengt bijv. spellen vaak eerst uit in Canada, en maanden later pas in de rest van de wereld. En in Nieuw Zeeland zijn Apps altijd eerder uit dan in Nederland ;)
Je moet gewoon naar de App Store gaan op je iPhone, dan uitloggen en dan een account maken voor het land naar keuze. Als je op dat account vervolgens inlogt kom je automatisch in de UK store in jouw geval.

Toegevoegd na 1 minuut:
O ja, en als de app (zoals jij zegt) na een halve seconde weer sluit moet je je iPhone even rebooten, of de achtergrondprocessen stoppen. Hiermee maak je werkgeheugen vrij waarmee je waarschijnlijk het probleem oplost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit is niet mogelijk met een niet gejailbreakte iPhone en wederzijds word de App eraf gegooid bij het synchroniseren met iTunes.