Vochtige doekjes, en daarna meteen afnemen met een wc-papiertje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met zo'n brillendoekje van stof die je vaak meekrijgt als je een bril koopt. Even langs je shirt vegen werkt ook goed :)
Katoenen shirt zonder print werkt het beste.

Toegevoegd na 58 seconden:
In elk geval niet van die alcohol brillendoekjes of Windex, dat lijkt mij niet zo goed voor het Touchscreen.
Kimath
13 jaar geleden
Soort glasreiniger. van het soort waar je ook beeldschermen mee schoonmaakt. verder met zachte (eventueel vochtige) doek afnemen. kun je binnen 10 sec doen. doe ik zelf altijd en werkt goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het doen met een stofdoek of zo'n doekje die je krijgt bij je beeldscherm. Gebruik geen reinigingsmiddelen want deze kunnen het vetafstotende laagje van je iPod verwijderen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een vraag die ik ook eens heb gesteld aan verkoopmedewerker. Het beste wat je kunt gebruiken en wat de verkopers van mobiele apparaten ook gebruiken is een microdoekje. Blaas eventueel eerst het stof/zand etc weg en maak dan met een microvezeldoekje het scherm schoon. Met draaiende beweging krijg je beste resultaat. Gebruik van reinigings middelen is niet nodig.