Als ik iets uit App Store download, staat er: Er is een onbekende fout opgetreden. Wat moet ik doen?

Als ik op mijn ipad in de appstore Iets wil downloaden, staat er dat er een onbekende fout is opgetreden... Wat te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je hem hebt gejailbreakt moet je even de nieuwste jailbreakversie updaten als je hem niet gejailbreakt heb weet ik het ook niet