samsung chat 335 ; hoe verbreek je na het surfen de internetverbinding?

Ik heb een nieuwe telefoon maar er staat nergens in de beschrijving hoe je na het surfen de internetverbinding verbreekt. Heb al het menu en de beschrijving doorgezocht, maar niets te vinden.
Ik heb geen internetabonnement dus surf via wifi maar als per ongeluk WIFI uitvalt, dan schakelt ie automatisch over naar internet via GPRS,. er blijft een "G' in het schermpje staan ook al sluit ik de browser af. Nu start ik de telefoon opnieuw uit, maar dat moet toch gemakkelijker kunnen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als U die G ziet staan ,wil dat niet zeggen,dat daardoor ook door de gebruiker automatisch hiervan gebruik wordt gemaakt. Het is ongeveer- bijna dan tenminste- vergelijkbaar met ADSL via een PC. Als U de Pc aan heeft staan en daarmee ( meestal) vanzelfsprekend op een browser kun drukken om naar GV te gaan..pas dán is er sprake van "Internetgebruik" ! Zo kunt U het dus óók zien met de Samsung Chat 335. Die G mág daar dus zonder probleem blijven staan. Het is dus eerder bedoeld als een extra service van Uw provider. Ok er bestaan ook apps voor ,welke vast in de Samsung store zijn te vinden. Ik heb een Android toestel en gebruik hier ( soms ) Gremote app voor. Naar zo iets moet men dus zoeken of iets wat begint als Wifi . Uw databundel blijft ongebruikt ongeacht die grote G op het toestel.

Groet:Zoekertje