ga naar itunes en klik op herstel sluit je iphone aan en klaar ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt niet helemaal. Apple herkent dat de iPhone gejailbreakt is geweest. Er zit een soort watermerk op dat na de jailbreak weg is.
Of je wacht op de nieuwe update :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de iPhone aansluit in iTunes kun je op herstellen klikken. Dit zorgt er voor dat de iPhone weer wordt voorzien van de originele en nieuwste iOS (4.3 op het moment).

Je zou ook eens op felixbruns.de (zie bron) kunnen kijken en hier een oudere versie van iOS of OS kunnen downloaden als je liever geen 4.3 hebt. Deze kun je installeren via DFU mode, "Shift+Herstellen" in iTunes. Het kan zijn dat dit niet werkt als je de firmware wilt downgraden. Ook heb ik bij de bron een afbeelding toegevoegd waarin je kunt zien dat je een firmware versie kunt selecteren (via shift+herstellen) in iTunes.

Dit is een uitleg voor Windows, mocht je een Mac hebben dan werkt het in princiepe hetzelfde, alleen dan veranderd "Shift+herstellen" in "Alt+herstellen"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan dan alleen maar naar versies onder 3.1.3 installeren,
Voor hoger(behalve de nieuwste) heb je een speciale apple handtekening nodig, die krijg je als de versie op dat moment het nieuwste is, anders is het onmogelijk,
Nogmaals; lager dan 3.1.3 kan altijd, en de nieuwste kan ook altijd :)